AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Toner

Rp 420.000 Rp 189.000
4.6 (26)
Notable Effects & Ingredients
Acne Free
Anti-Aging
Brightening
Pore Care
150 ml
Sold Out! Notify Me When Restock
Add to Wishlist
Find in Store
Details
Why It's Special

A slightly acidic toner that is especially for sensitive skin. Has a light texture that is absorbed easily by the skin. This toner helps tighten pores, exfoliate, moisturize, and brighten the skin.

Notable Effects & Ingredients
Acne Free
Anti-Aging
Brightening
Pore Care
Skin Type Match Ingredient
Oily
Good for Oily Skin
Niacinamide
Salicylic Acid
Hamamelis Virginiana Extract
Dry
Good for Dry Skin
Butylene Glycol
Glycerin
Sodium Hyaluronate
Sensitive
Good for Sensitive Skin
Lactobionic Acid
Bad for Sensitive Skin
Salicylic Acid
Citric Acid
Ingredients Safety
90%
10%
0%
0%
Low Risk
Moderate Risk
High Risk
Unknown
How to Use

Setelah mencuci muka di pagi dan malam hari, rendam kapas dengan toner, aplikasikan pada kulit Anda dengan lembut dan tepuk ringan untuk penyerapan yg lebih baik.

Ingredients
Water
Butylene Glycol
dipropylene glycol
Glycerin
Niacinamide
Melaleuca Alternifolia Leaf Extract
Carica Papaya Fruit Extract
Swiftlet Nest Extract
Sodium Hyaluronate
adenosine
Hydroxyethyl urea
Salicylic Acid
Lactobionic Acid
Citric Acid
Sodium Citrate
1,2-Hexanediol
Benzyl Glycol
Ethylhexylglycerin
Raspberry Ketone
Mentha Piperita Oil
Hamamelis Virginiana Extract
Nelumbo Nucifera Germ Extract
4.6/5
18
6
2
0
0
26 Reviews
You get 500 points when you write a review
Sort By:
Filter
RATING
5
4
3
2
1
SKIN TYPE
Normal
Dry
Combination
Oily
Sensitive
SKIN CONCERN
Acne
Anti Aging
Dark Spots
Dryness
Sensitive
Oily
Pores
Pregnancy
AGE
Teen
20s
30s
40s
50s
50s+
Reset
Dian Situmorang
Newbie
Age37
06 December 2022
❤️❤️❤️
Sagita Anggrianti
Newbie
Skin TypeCombination Skin
ConcernAcne, Noda Hitam, Berminyak, Pori Besar
Age24
26 November 2022
Menurut ku ini ngefek cuma awal-awal aja sih, setelah beberapa bulan kaya ya toner biasa. Lumayan lah untuk exfoliate, kalo untuk jerawat ya itu pas awal awal aja
welda manurung
Newbie
Skin TypeCombination Skin
ConcernAcne, Berminyak
Age45
11 November 2022
Toner andalan apalagi kalau wajah berminyak kaya saya yang gampang banget komedoan wajahnya. Pakai ini bantu jadi lebih bersih dan kalau ada jerawat juga bisa dikompress pakai ini jadi kempes. TOP deh!
Julia aa
Newbie
Age23
28 October 2022
Udah coba dua kali some by mi tonner ini emang cocok banget walaupun awal-awal diwajah agak kering sedikit bgt tapi lama-kelamaan wajah jadi kenyel sama lembut. Apalahi klau lagi jerawatan bisa mudarin bekasnya
Ana Suhana
Newbie
Age34
17 October 2022
Udah coba dua kali some by mi tonner ini emang cocok banget walaupun awal-awal diwajah agak kering sedikit bgt tapi lama-kelamaan wajah jadi kenyel sama lembut. Apalahi klau lagi jerawatan bisa mudarin bekasnya
Find in Store
Greenlake City - 3pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10:00-22:00 WIB
View Location
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
Back
Blog
Back
Tips & Tutorials
Back
Skin Type
Back
Skin Concern
Back
CATEGORIES
Back
CONCERN
Back
BRAND
Back
MAKEUP
Back
SKINCARE
Back
HAIRCARE
Back
BATH & BODY
Back
ACCESSORIES
Back
FRAGRANCE
Back
HEALTH
Back
OTHERS
Back
FACE
Back
EYES
Back
LIPS
Back
CLEANSER
Back
MOISTURIZER
Back
TREATMENT
Back
SUN CARE
Back
SHAMPOO
Back
HAIR STYLING
Back
HAIR TREATMENT
Back
HAIR TOOLS
Back
CLEANSER
Back
BODY CARE
Back
NAILS
Back
OTHERS
Back
MAKEUP BRUSH
Back
FACIAL
Back
MAKEUP TOOLS
Back
MANICURE & PEDICURE
Back
ORGANIZERS
Back
FRAGRANCE
Back
Vitamin & Multivitamin
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping