Lash Curler

Rp 98.790 Rp 79.100
4.5 (11)
Sold Out! Notify Me When Restock
Add to Wishlist
Details
Why It's Special

LASH CURLER

A perfect starter lash curler if you want to try something comfortable that yields instant results


Why it’s special :
- Comfortable handle
- A contoured clamp that makes reaching each and every lash super easy
- Specially designed for Indonesian eyes

How to Use

1. Hold the eyelash curler up to your eye 2. Open the eyelash clamps 3. Place your lashes between the clamps, getting as close to the base of your lashes as you can without pinching your eyelid 4. Close the clamp on the eyelashes 5. Light up your eyes

Ingredients

-

4.5/5
6
5
0
0
0
11 Reviews
You get 500 points when you write a review
Sort By:
Filter
RATING
5
4
3
2
1
SKIN TYPE
Normal
Dry
Combination
Oily
Sensitive
SKIN CONCERN
Acne
Anti Aging
Dark Spots
Dryness
Sensitive
Oily
Pores
Pregnancy
AGE
Teen
20s
30s
40s
50s
50s+
Reset
Yunita Hrpdja
Newbie
Skin TypeCombination Skin
ConcernAnti Aging, Kulit Kering, Pori Besar
Age31
30 June 2023
Curler nya bagussss kualitas nyaa oke banget
Merry Georgina
Newbie
Skin TypeNormal Skin
ConcernNoda Hitam, Pori Besar
Age28
30 April 2023
iniii jugaaa lash curler terbaik sepanjang masa yg pernah aku cobain, buat yg baru" belajar jepit bulumata blh ni pake lash curler ini soalnya dia itu gmpng bgtt buat dipake
yuli yanih
Warrior
Skin TypeDry Skin
ConcernAnti Aging, Noda Hitam, Sensitif, Pori Besar
Age23
26 April 2023
Agak sakit dan kakuu
Donat S
Newbie
Skin TypeNormal Skin
ConcernAcne, Pori Besar
Age33
12 April 2023
Suka banget sihh sama curcle maskara ini, ga sakit juga pas di pake, biasanya tuh ada yg kek curly maskara yg gampang bgt kena kulit terus ini juga lucu bgt warnanya sukaa
Amira Sulastri
Newbie
Skin TypeDry Skin
ConcernAnti Aging, Noda Hitam
Age36
24 March 2023
ini eyelash curler pertama yang pernah aku beli sendiri. karena selama ini aku tuh takut banget sama konsepnyaa jepit2 bulu mataa iniii diaa ituu kayak alat penyiksaan wkwkwk. tapi ternyataa ini bagus banget aku suka. aku lihat di ignya syca pakenya itu justru sebelum dipakai maskara bukan setelahnya supaya gak rontok. ini berhasil sih buat bulu matakuu jadii lentik. love pokoknyaa..
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
Back
Blog
Back
Tips & Tutorial
Back
Tipe Kulit
Back
Permasalahan Kulit
Back
CATEGORIES
Back
CONCERN
Back
BRAND
Back
MAKEUP
Back
SKINCARE
Back
HAIRCARE
Back
BATH & BODY
Back
ACCESSORIES
Back
FRAGRANCE
Back
HEALTH
Back
OTHERS
Back
FACE
Back
EYES
Back
LIPS
Back
CLEANSER
Back
MOISTURIZER
Back
TREATMENT
Back
SUN CARE
Back
SHAMPOO
Back
HAIR STYLING
Back
HAIR TREATMENT
Back
HAIR TOOLS
Back
CLEANSER
Back
BODY CARE
Back
NAILS
Back
OTHERS
Back
MAKEUP BRUSH
Back
FACIAL
Back
MAKEUP TOOLS
Back
MANICURE & PEDICURE
Back
ORGANIZERS
Back
BODY FRAGRANCE
Back
HAIR FRAGRANCE
Back
OTHER FRAGRANCE
Back
Vitamin & Multivitamin
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping