207 Duo Brow Pro Brush

Rp 70.000 Rp 47.300
4.8 (5)
1
Add to Wishlist
Details
Why It's Special

Angled tip is ideal to define & line brows while spoolie gently brushes & blends brow color for a finished look.

L.A. Girl Pro.Brushes are hand crafted by skilled brush masters, featuring custom glistening lacquered handles made of authentic birch wood from sustainable forests.

Exceptional, high quality, soft synthetic hair provides excellent pickup & payoff for precise application.

4.8/5
4
1
0
0
0
5 Reviews
You get 500 points when you write a review
Sort By:
Filter
RATING
5
4
3
2
1
SKIN TYPE
Normal
Dry
Combination
Oily
Sensitive
SKIN CONCERN
Acne
Anti Aging
Dark Spots
Dryness
Sensitive
Oily
Pores
Pregnancy
AGE
Teen
20s
30s
40s
50s
50s+
Reset
Giri P
Newbie
Age28
17 November 2022
Brush nya nyaman di pake gak keras spoolie nyuga bagus
Julia aa
Newbie
Age22
06 October 2022
Awalnya bingung cari review duo brow brush krn jarang bgt ada reviewnya. Liat di yt influencer luar ada yg pake ini dan bener emang gampang dipake buat bikin alis yg pomade gitu. Brush nya halus gak kaku dan gak lemes bgt. Sangat pas! Spoole nya juga sebagus itu gak bikin brow rontok. Harganya juga gak terlalu mahal tp sebagus itu dong hehe
Diah Ayu
Newbie
Skin TypeNormal Skin
ConcernAnti Aging, Noda Hitam, Kulit Kering
Age32
20 July 2022
Spoolie nya nyaman dipake dan lembut juga brush nyaa
Eunike Marliana Sumitro
Newbie
Skin TypeCombination Skin
ConcernAnti Aging, Kulit Kering
Age37
17 February 2021
good brush
spoolienya besarnya pas dan bulunya halus, ga terasa kasar. brush eyebrownya juga mudah dipakai. utk harga segini, good deal banget brush ini
Maulydia Andis
Newbie
Skin TypeCombination Skin
ConcernAcne, Anti Aging, Noda Hitam, Kulit Kering, Sensitif, Berminyak, Pori Besar
Age26
07 March 2020
Terbaik!
Awalnya bingung cari review duo brow brush krn jarang bgt ada reviewnya. Liat di yt influencer luar ada yg pake ini dan bener emang gampang dipake buat bikin alis yg pomade gitu. Brush nya halus gak kaku dan gak lemes bgt. Sangat pas! Spoole nya juga sebagus itu gak bikin brow rontok. Harganya juga gak terlalu mahal tp sebagus itu dong hehe
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
Back
Blog
Back
Tips & Tutorials
Back
Skin Type
Back
Skin Concern
Back
CATEGORIES
Back
CONCERN
Back
BRAND
Back
MAKEUP
Back
SKINCARE
Back
HAIRCARE
Back
BATH & BODY
Back
ACCESSORIES
Back
FRAGRANCE
Back
HEALTH
Back
OTHERS
Back
FACE
Back
EYES
Back
LIPS
Back
CLEANSER
Back
MOISTURIZER
Back
TREATMENT
Back
SUN CARE
Back
SHAMPOO
Back
HAIR STYLING
Back
HAIR TREATMENT
Back
HAIR TOOLS
Back
CLEANSER
Back
BODY CARE
Back
NAILS
Back
OTHERS
Back
MAKEUP BRUSH
Back
FACIAL
Back
MAKEUP TOOLS
Back
MANICURE & PEDICURE
Back
ORGANIZERS
Back
FRAGRANCE
Back
Vitamin & Multivitamin
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping